wtorek, 16 lipca 2013

Armagedon !

Witam, witam ! Dawno mnie tu nie było, praktycznie cały miesiąc ale to wszystko dlatego, że pracuję. Pieniądze niestety nie rosną na drzewach i trzeba jakoś zarobić nawet na ten głupi tydzień pobytu nad naszym pięknym piaszczystym morzem. Na szczęście jestem maturzystką więc przede mną jeszcze trzy miesiące wakacji, no już niecałe.
Na tą chwilę jestem cały czas zabiegana ! Jak nie praca to po pracy robienie koszulek ( fakt, że to drugie sprawia mi dużo więcej radości i chętniej się do tego zabieram ), właśnie dwie suszą się w ogrodzie.
Dzisiaj miałam chwilę wolnego czasu więc pospisywałam adresy do zamówień i wyznaczyłam jako tako terminy wykonania koszulek. Niektóre dziewczyny chyba wycofał się z zakupu bo nie dostaję od nich żadnych odpowiedzi ale nie ubolewam na ich miejsce wskakują od razu inne klientki. Więc jeśli jest jeszcze jakaś osóbka zainteresowana kupnem koszulki, śmiało pisać !
Dzisiaj również mogłam sobie pozwolić na chwilę relaksu przy "Szkieletowej załodze". Ostatnio przeczytałam "Joyland" Stephena Kinga, jego tegoroczna książka. Polecam jako coś lekkiego do poczytania, klimatem przypomina troszkę "Zieloną milę", a już jutro jadę do empiku po "Cmętarz zwieżąt " ! Nie mogę się doczekać, aż w końcu dopadnę się do tej książki bo słyszałam wiele pochlebnych opinii na jej temat.


W najbliższym czasie chcę odrestaurować moje cichobiegi, ponieważ po wypraniu ich, wyszedł klej i teraz
całe są bardziej żółte niż białe. Planuje namalować na nich czarne kwiaty na kolorowym tle ale zobaczymy
co mi jeszcze przyjdzie do głowy :)

Wszelkie pytania proszę nadsyłać na adres:
jaroszmalgorzata94@gmail.com

2 komentarze:

  1. Spokojnie, ja się odezwę, tylko w przyszłym miesiącu, bo mnie pieniądze też nie rosną na drzewie ;p Pomysł na napis już mam!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) chciałabym zrobić samodzielnie koszulkę dla mojego chłopaka, mogę Cię prosić o zdradzenie, jaka jest najlepsza metoda na zrobienie szablonu? Wycinasz sama literki czy może korzystasz z bardziej profesjnoanlnych sprzętów jak ploter tnący? Będę wdzięczna za radę i mam nadzieję, że taka informacja nie narusza żadnej tajemnicy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń